Skip to main content

Na przełomie marca i kwietnia w Centrum Diagnozy Ucznia Zdolnego wprowadzamy nowy rodzaj wsparcia dla uczestników projektu „TalentON II” – mentoring grupowy w formie warsztatów. Ta inicjatywa ma na celu wspieranie rozwoju uczniów zdolnych poprzez zajęcia grupowe, które umożliwią wymianę doświadczeń, rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych i umiejętności interpersonalnych oraz poszerzanie wiedzy w inspirującym środowisku rówieśniczym.

Warsztaty dedykowane są uczniom w trzech kategoriach wiekowych: 9–11 lat, 12–15 lat oraz 16–19 lat.​ Spotkania prowadzone będą przez doświadczonych mentorów, którzy tworzą Zespół badawczy projektu. W programie mentoringu grupowego korzystamy z opracowania przygotowanego w ramach realizacji poprzedniego projektu talentON, podczas którego odbyło się ponad 500 godzin zajęć warsztatowych. W szczególności bazujemy na monografii „Od zdolności do mądrości – model wspierania rozwoju uczniów zdolnych w systemie edukacji” (ISBN 978-83-8180-862-0), którą wzbogacamy o dodatkowe zagadnienia, zgodne z modelem teoretycznym KOPUZ.

Dodatkowe informacje o mentoringu grupowym znajdują się w zakładce wsparcie metodyczne.